Pogosta vprašanja
Kako oddam naročilo?
Izdelki, ki so na zalogi, so označeni z zelenim simbolom nakupovalne košarice. Če je izdelek na voljo po naročilu, lahko čas dostave preverite s klicem na našo telefonsko številko ali v naši klepetalnici.
Kakšni so stroški dostave/poštnine?
Blago za nas dostavlja GLS Slovenija. Stroški dostave so odvisni od skupne cene in teže izdelkov. Ob nakupu v vrednosti nad 50 € je dostava brezplačna. Stroški dostave se vam izračunajo takoj, ko košarico napolnite z izdelki. Preverite jih lahko tako, da se s kurzorjem premaknete po ikoni nakupovalne košarice zgoraj desno. Brezplačna dostava velja tudi za določene izdelke iz kategorije hrane.
Brezplačna dostava velja za naročila nad 50 EUR, ki ne vsebujejo posebnih izdelkov. Posebni izdelki zahtevajo dodatno embalažo in prilagojeno dostavo (npr. zelo veliki izdelki, krhki izdelki in težki izdelki).
Kako lahko plačam?
Svoje naročilo lahko plačate na 4 načine:
Kdaj lahko pričakujem naročene izdelke?
Naročilo odpremimo isti ali naslednji delovni dan. Dostava z dostavno službo traja približno 2 delovna dni. Izdelki so dostavljeni samo ob delovnikih. Če v omenjenem roku ne prejmete naročenih izdelkov, nas kontaktirajte. Po telefonu vam bomo posredovali številko pošiljke, s katero boste lahko sledili svoji pošiljki.
Kako lahko reklamiram blago?
Zahteve za reklamacijo so obdelane v roku 45 dni. V skladu z veljavno zakonodajo imajo izdelki 2‑letno garancijo (če ni drugače navedeno).
Navodila za reklamiranje izdelka:
Kakšen je nadaljnji postopek vračila?
V roku 14 dni od datuma prejema nam vrnite nepoškodovan in nerabljen izdelek v originalni embalaži. Pošiljko (brez plačila po povzetju) s priloženo kopijo računa nam pošljite na naslednji naslov: ABC ZOO, Cesta v Prod 84, LJUBLJANA 1129. Prosimo, da v priloženem dopisu ali računu navedete svoje bančne podatke.
Obrazec za vračilo najdete tukaj: vf_obrazec_za_odstop_od_pogodbe.docx
Kako lahko izkoristim kodo vavčerja?
Na naši spletni strani z izdelki lahko preverite, koliko točk pridobite z nakupom določenega izdelka in vrednost vašega vavčerja. Ob naročilu več izdelkov se točke seštevajo. Kliknite na možnost »Moje nagradne točke« in potrdite, da želite nagradne točke zamenjati za vavčer. Sistem vam bo nato ustvaril kodo, ki jo lahko uporabite pri naslednjem naročilu. Ustrezno število točk bo odšteto od vašega naročila. Če naročilo prekličete, boste točke izgubili, saj jih je možno uporabiti samo enkrat!
Kdaj bo razprodani izdelek spet na zalogi?
Naša spletna stran se dnevno posodablja. Priporočamo, da spremljate razpoložljivost želenega izdelka oziroma izberete možnost opozorila prek e-pošte. Tako boste po e-pošti prejeli obvestilo, ko bo izdelek spet na zalogi.
Kako lahko shranim svoje priljubljene izdelke?
Pod vsakim izdelkom je ikona v obliki srca. S klikom na to ikono, izdelek shranite med priljubljene izdelke, do katerih lahko potem dostopate v svojem uporabniškem računu (desno zgoraj, levo od nakupovalne košarice).
Domov