ABC-ZOO.SI
ABC-ZOO

Vaša košarica

Ni izdelkov

  • Ni izdelkov

  • Poštnina .........
  • Končni znesek 0,00 €

Kategorije

Proizvajalci

Kako oddam naročilo?

Razpoložljivost izdelka lahko preverite pod sliko izdelka. Če je izdelek na zalogi, bo pod sliko prikazan zelen simbol »+« v košarici, kar pomeni, da izdelek lahko naročite. Izdelki, označeni z opombo »na voljo v 2 dneh«, bodo kupcu poslani v roku 2 dneh. Če je izdelek označen z opombo »Za naročilo«, pomeni, da bo naročilo obdelano in odposlano v roku 14 dni.

  • Kliknite na ikono Dodaj v košarico in izdelek bo samodejno vnesen v vašo nakupovalno košarico.
  • Če želite nadaljevati z nakupovanjem, lahko dodate še druge izdelke. Izdelek, ki ste ga že dodali v košarico, bo ostal v vaši košarici.
  • Ko želite zaključiti naročilo, kliknite na ikono rdeče nakupovalne košarice v desnem zgornjem kotu. Odprla se bo stran z vsebino vaše košarice, kjer boste lahko spremenili število izdelkov ali iz košarice odstranili določene izdelke. Prav tako se vam bo prikazal skupen znesek za plačilo izdelkov in dostavo.
  • V naročilnico vnesite potrebne podatke.
  • Če ste kot naša zvesta stranka prejeli kodo za vavčer, jo vnesite v za to namenjeno polje.
  • Izberite dostavno službo in plačilni način.
  • Ponovno preverite svoje podatke in naročilo ter se prepričajte, da ste izpolnili vsa obvezna polja.
  • Če je vse v redu, kliknite na Naprej.
  • Prikazan bo povzetek vašega naročila. Na tej točki lahko še vedno spremenite plačilni način (tako da kliknete na ikono Spremeni plačilni način) . Če je vse v redu, potrdite naročilo s klikom na POTRDI naročilo.
  • Če je bilo naročilo uspešno oddano, boste v nekaj sekundah prejeli potrdilo na e-poštni naslov.
  • Če ste med oddajo naročila naleteli na kakršnekoli težave, nas kontaktirajte prek telefona, e‑pošte ali storitve Livechat. Z veseljem vam bomo pomagali.

 

Kakšni so stroški dostave/poštnine?

Blago dostavlja GLS Slovenija. Stroški dostave so odvisni od skupne cene in teže izdelkov. Ob nakupu v vrednosti nad 50 € je dostava brezplačna. Brezplačna dostava velja tudi za določene izdelke iz kategorije hrane

 

 

Kako lahko plačam?

  • Če kot plačilni način izberete gotovinsko plačilo po povzetju, boste kupnino poravnali v gotovini ob prevzemu naročenega blaga.
  • Če kot plačilni način izberete bančno nakazilo, morate kupnino nakazati na naš bančni račun, odprt pri banki Fio.
  • Če imate uporabniški račun PayPal, lahko kupnino poravnate prek storitve PAYPAL. V tem primeru vam bo zaračunana 3% provizija.

 

Kdaj lahko pričakujem naročene izdelke?

Če naročilo oddate na delovni dan pred 13.00, bo odposlano še isti dan. Naročila, oddana po 13.00 ali med vikendi, bodo obdelana naslednji delovni dan. Dostava z dostavno službo traja do 24 ur. Dostava prek pošte pa lahko traja od 2 do 3 dni od dneva odpreme z naše strani. Izdelki so dostavljeni samo ob delovnikih. Če v omenjenih rokih ne prejmete naročeni izdelkov, nas kontaktirajte. Po telefonu vam bomo posredovali številko dostavne službe, s katero boste lahko sledili svoji pošiljki. 

 

Kako lahko reklamiram/zamenjam blago?

Zahteve za reklamacijo so obdelane v roku 45 dni. V skladu z veljavno zakonodajo imajo izdelki 2‑letno garancijo.

Navodila za reklamiranje izdelka:

  • Izdelke, ki jih želite reklamirate, nam skupaj s kopijo računa in priloženim dopisom pošljite kot priporočeno pošiljko, ne kot pošiljko s plačilom po povzetju, na naslov: abc-zoo s. r. o., Jazerná 1, Areál Dávid, 040 12 Košice, Slovaška. Prosimo vas, da navedete razlog za zamenjavo.
  • Pri zamenjavi izdelkov je pomembno, da navedete izdelke, ki jih želite zamenjati, in kodo ter ime izdelka, ki ga želite prejeti.
  • Za izdelek, ki ga želite prejeti, morate oddati novo naročilo, da ta izdelek rezervirate. V komentarju novega naročila navedite »Zamenjava«.
  • Sprejeli bomo samo nepoškodovane in nerabljene izdelke v originalni embalaži.

 

Kakšen je nadaljnji postopek zamenjave?

V roku 14 dni od datuma prejema nam vrnite nepoškodovan in nerabljen izdelek v originalni embalaži. Pošiljko (brez plačila po povzetju) s priloženo kopijo računa nam pošljite na naslednji naslov: abc zoo s.r.o., Jazerná 1, Areál Dávid, 040 12 Košice, Slovaška. Prosimo, da v priloženem dopisu ali računu navedete svoje bančne podatke.

Ali lahko reklamiram/zamenjamo samo del naročila?

Da, zamenjate lahko tudi samo del naročila. V primeru reklamacije vam bomo povrnili vaš denar. Če pa želite, lahko izberete nov izdelek, pri čemer bomo odšteli ali prišteli razliko med ceno novega in vrnjenega izdelka.

Kako dobim 3% popust?

Na naši spletni strani si ustvarite uporabniški račun tako, da izpolnite naslednji obrazec https://abc-zoo.sk/authentication.php?SubmitCreate=1&email_create=your@email.com. Ko to storite, vam bomo poslali e-pošto z registracijsko kodo. To kodo vnesite v ustrezno polje vašega naročila.

Kako lahko izkoristim kodo vavčerja?

Na naši spletni strani z izdelki lahko preverite, koliko točk pridobite z nakupom določenega izdelka in vrednost vašega vavčerja. Ob naročilu več izdelkov se točke seštevajo. Kliknite na možnost »Moje točke zvestobe« in potrdite, da želite točke zvestobe zamenjati za vavčer. Sistem vam bo nato ustvaril kodo, ki jo lahko uporabite pri naslednjem naročilu. Ustrezno število točk bo odšteto od vašega naročila.  Če naročilo prekličete, boste točke izgubili, saj jih je možno uporabiti samo enkrat!

Koda je veljavna 1 mesec.

 

Kdaj bo razprodani izdelek spet na zalogi?

Naša spletna stran se dnevno posodablja.  Priporočamo, da spremljate razpoložljivost želenega izdelka oziroma izberete možnost opozorila prek e-pošte. Tako boste prek e-pošte prejeli obvestilo, ko bo izdelek spet na zalogi.

 

 


DomovDomov

  • doprava zdarma_SI
X
Piškotke uporabljamo za prilagajanje vsebine in oglasov ter da zagotovimo funkcije družbenih medijev in analiziramo, kako uporabniki uporabljajo spletno mesto.
Soglašam
Več informacij