Pogosta vprašanja

 

Kako oddam naročilo?

Izdelki, ki so na zalogi, so označeni z zelenim simbolom nakupovalne košarice. Če je izdelek na voljo po naročilu, lahko čas dostave preverite s klicem na našo telefonsko številko ali v naši klepetalnici.

  • S klikom na ikono „V košarico“ bo izdelek dodan v vašo košarico.
  • Če želite nadaljevati z nakupovanjem, izberite možnost „Nazaj v trgovino“ ali „Nadaljujte z nakupovanjem“.
  • Da zaključite naročilo, kliknite na ikono nakupovalne košarice zgoraj desno. Odprla se vam bo stran z vsebino vaše košarice, kjer lahko še vedno spremenite število želenih izdelkov ali izdelke odstranite iz košarice. Na tej točki se vam izračunajo tudi znesek nakupa in stroški dostave.
  • V naročilnico vnesite potrebne podatke.
  • Če ste kot naša zvesta stranka prejeli kodo za vavčer, jo vnesite v za to namenjeno polje.
  • Izberite dostavno službo in način plačila.
  • Ponovno preverite svoje podatke in naročilo ter se prepričajte, da ste izpolnili vsa obvezna polja, označena z rdečo zvezdico. Potrdite, da se strinjate s pogoji poslovanja.
  • Po vnosu podatkov, si lahko z enim klikom ustvarite uporabniški račun in tako izkoristite vse ugodnosti, ki jih prejmejo registrirani uporabniki.
  • Po vnosu podatkov kliknite na „Nadaljuj“.
  • Pred zadnjim korakom imate še vedno možnost spremeniti način plačila, in sicer s klikom na „Drugi plačilni načini“. Naročilo potrdite s klikom na „Potrjujem moje naročilo“.
  • Če je bilo naročilo uspešno oddano, boste v nekaj sekundah prejeli potrdilo na posredovani e-poštni naslov.
  • Če ste med oddajo naročila naleteli na kakršnekoli težave, nas kontaktirajte prek telefona, e‑pošte ali klepetalnice (najdete nas v spodnjem levem kotu). Z veseljem vam bomo pomagali.

 

Kakšni so stroški dostave/poštnine?

Blago za nas dostavlja GLS Slovenija. Stroški dostave so odvisni od skupne cene in teže izdelkov. Ob nakupu v vrednosti nad 50 € je dostava brezplačna. Stroški dostave se vam izračunajo takoj, ko košarico napolnite z izdelki. Preverite jih lahko tako, da se s kurzorjem premaknete po ikoni nakupovalne košarice zgoraj desno. Brezplačna dostava velja tudi za določene izdelke iz kategorije hrane

 

Kako lahko plačam?

Svoje naročilo lahko plačate na 4 načine:

  • Če kot plačilni način izberete gotovinsko plačilo po povzetju, boste kupnino poravnali v gotovini ob prevzemu naročenega blaga.
  • Če imate uporabniški račun PayPal, lahko kupnino poravnate prek storitve PAYPAL.
  • Če kot plačilni način izberete plačilo s kartico, boste naprošeni za posredovanje podatkov svoje bančne kartice prek platforme WebPay.

 

Kdaj lahko pričakujem naročene izdelke?

Naročilo odpremimo isti ali naslednji delovni dan. Dostava z dostavno službo traja približno 2 delovna dni. Izdelki so dostavljeni samo ob delovnikih. Če v omenjenem roku ne prejmete naročenih izdelkov, nas kontaktirajte. Po telefonu vam bomo posredovali številko pošiljke, s katero boste lahko sledili svoji pošiljki.

Kako lahko reklamiram/zamenjam blago?

Zahteve za reklamacijo so obdelane v roku 45 dni. V skladu z veljavno zakonodajo imajo izdelki 2‑letno garancijo (če ni drugače navedeno).

Navodila za reklamiranje izdelka:

  • Izdelke, ki jih želite reklamirate, nam skupaj s kopijo računa in priloženim dopisom pošljite kot priporočeno pošiljko, ne kot pošiljko s plačilom po povzetju, na naslov: ABC ZOO, Cesta v Prod 84, LJUBLJANA 1129. Prosimo vas, da navedete razlog za zamenjavo.
  • Pri zamenjavi izdelkov je pomembno, da navedete izdelke, ki jih želite zamenjati, in kodo ter ime izdelka, ki ga želite prejeti.
  • Obrazec najdete tukaj: obrazec.
  • Za izdelek, ki ga želite prejeti, morate oddati novo naročilo, da ta izdelek rezervirate. V komentarju novega naročila navedite »Zamenjava«.
  • Sprejeli bomo samo nepoškodovane in nerabljene izdelke v originalni embalaži.

 

Kakšen je nadaljnji postopek vračila?

V roku 14 dni od datuma prejema nam vrnite nepoškodovan in nerabljen izdelek v originalni embalaži. Pošiljko (brez plačila po povzetju) s priloženo kopijo računa nam pošljite na naslednji naslov: ABC ZOO, Cesta v Prod 84, LJUBLJANA 1129. Prosimo, da v priloženem dopisu ali računu navedete svoje bančne podatke.

Obrazec za vračilo najdete tukaj: vf_obrazec_za_odstop_od_pogodbe.docx

 

Ali lahko reklamiram/zamenjam samo del naročila?

Da, zamenjate lahko tudi samo del naročila. V primeru reklamacije vam bomo povrnili vaš denar. Če pa želite, lahko izberete nov izdelek, pri čemer bomo odšteli ali prišteli razliko med ceno novega in vrnjenega izdelka.

 

Kako dobim 3% popust ob registraciji?

Na naši spletni strani si ustvarite uporabniški račun tako, da izpolnite naslednji obrazec https://abc-zoo.si/authentication.php?SubmitCreate=1&email_create=your@email.com. Ko to storite, vam bomo poslali e-pošto z registracijsko kodo. To kodo vnesite v ustrezno polje vašega naročila, da vašemu naročilu dodamo 3% popust. Koda je veljavna 1 mesec od dregistracije.

 

Kako lahko izkoristim kodo vavčerja?

Na naši spletni strani z izdelki lahko preverite, koliko točk pridobite z nakupom določenega izdelka in vrednost vašega vavčerja. Ob naročilu več izdelkov se točke seštevajo. Kliknite na možnost »Moje nagradne točke« in potrdite, da želite nagradne točke zamenjati za vavčer. Sistem vam bo nato ustvaril kodo, ki jo lahko uporabite pri naslednjem naročilu. Ustrezno število točk bo odšteto od vašega naročila.  Če naročilo prekličete, boste točke izgubili, saj jih je možno uporabiti samo enkrat!

 

Kdaj bo razprodani izdelek spet na zalogi?

Naša spletna stran se dnevno posodablja.  Priporočamo, da spremljate razpoložljivost želenega izdelka oziroma izberete možnost opozorila prek e-pošte. Tako boste po e-pošti prejeli obvestilo, ko bo izdelek spet na zalogi.

 

Kako lahko shranim svoje priljubljene izdelke?

Pod vsakim izdelkom je ikona v obliki srca. S klikom na to ikono, izdelek shranite med priljubljene izdelke, do katerih lahko potem dostopate v svojem uporabniškem računu (desno zgoraj, levo od nakupovalne košarice).

 


DomovDomov