Pogosta vprašanja

 

Kako oddam naročilo?

Izdelki, ki so na zalogi, so označeni z zelenim simbolom nakupovalne košarice. Če je izdelek na voljo po naročilu, lahko čas dostave preverite s klicem na našo telefonsko številko ali v naši klepetalnici.

  • S klikom na ikono „V košarico“ bo izdelek dodan v vašo košarico.
  • Če želite nadaljevati z nakupovanjem, izberite možnost „Nazaj v trgovino“ ali „Nadaljujte z nakupovanjem“.
  • Da zaključite naročilo, kliknite na ikono nakupovalne košarice zgoraj desno. Odprla se vam bo stran z vsebino vaše košarice, kjer lahko še vedno spremenite število želenih izdelkov ali izdelke odstranite iz košarice. Na tej točki se vam izračunajo tudi znesek nakupa in stroški dostave.
  • V naročilnico vnesite potrebne podatke.
  • Če ste kot naša zvesta stranka prejeli kodo za vavčer, jo vnesite v za to namenjeno polje.
  • Izberite dostavno službo in način plačila.
  • Ponovno preverite svoje podatke in naročilo ter se prepričajte, da ste izpolnili vsa obvezna polja, označena z rdečo zvezdico. Potrdite, da se strinjate s pogoji poslovanja.
  • Po vnosu podatkov, si lahko z enim klikom ustvarite uporabniški račun in tako izkoristite vse ugodnosti, ki jih prejmejo registrirani uporabniki.
  • Po vnosu podatkov kliknite na „Nadaljuj“.
  • Pred zadnjim korakom imate še vedno možnost spremeniti način plačila, in sicer s klikom na „Drugi plačilni načini“. Naročilo potrdite s klikom na „Potrjujem moje naročilo“.
  • Če je bilo naročilo uspešno oddano, boste v nekaj sekundah prejeli potrdilo na posredovani e-poštni naslov.
  • Če ste med oddajo naročila naleteli na kakršnekoli težave, nas kontaktirajte prek telefona, e‑pošte ali klepetalnice (najdete nas v spodnjem levem kotu). Z veseljem vam bomo pomagali.

 

Kakšni so stroški dostave/poštnine?

Blago za nas dostavlja GLS Slovenija. Stroški dostave so odvisni od skupne cene in teže izdelkov. Ob nakupu v vrednosti nad 50 € je dostava brezplačna. Stroški dostave se vam izračunajo takoj, ko košarico napolnite z izdelki. Preverite jih lahko tako, da se s kurzorjem premaknete po ikoni nakupovalne košarice zgoraj desno. Brezplačna dostava velja tudi za določene izdelke iz kategorije hrane.

Brezplačna dostava velja za naročila nad 50 EUR, ki ne vsebujejo posebnih izdelkov. Posebni izdelki zahtevajo dodatno embalažo in prilagojeno dostavo (npr. zelo veliki izdelki, krhki izdelki in težki izdelki).

 

Kako lahko plačam?

Svoje naročilo lahko plačate na 4 načine:

  • Če kot plačilni način izberete gotovinsko plačilo po povzetju, boste kupnino poravnali v gotovini ob prevzemu naročenega blaga.
  • Če imate uporabniški račun PayPal, lahko kupnino poravnate prek storitve PAYPAL.
  • Če kot plačilni način izberete plačilo s kartico, boste naprošeni za posredovanje podatkov svoje bančne kartice prek platforme WebPay.

 

Kdaj lahko pričakujem naročene izdelke?

Naročilo odpremimo isti ali naslednji delovni dan. Dostava z dostavno službo traja približno 2 delovna dni. Izdelki so dostavljeni samo ob delovnikih. Če v omenjenem roku ne prejmete naročenih izdelkov, nas kontaktirajte. Po telefonu vam bomo posredovali številko pošiljke, s katero boste lahko sledili svoji pošiljki.

Kako lahko reklamiram blago?

Zahteve za reklamacijo so obdelane v roku 45 dni. V skladu z veljavno zakonodajo imajo izdelki 2‑letno garancijo (če ni drugače navedeno).

Navodila za reklamiranje izdelka:

  • Izdelke, ki jih želite reklamirate, nam skupaj s kopijo računa in priloženim dopisom pošljite kot priporočeno pošiljko, ne kot pošiljko s plačilom po povzetju, na naslov: ABC ZOO, Cesta v Prod 84, LJUBLJANA 1129. Prosimo vas, da navedete razlog za zamenjavo.

 

Kakšen je nadaljnji postopek vračila?

V roku 14 dni od datuma prejema nam vrnite nepoškodovan in nerabljen izdelek v originalni embalaži. Pošiljko (brez plačila po povzetju) s priloženo kopijo računa nam pošljite na naslednji naslov: ABC ZOO, Cesta v Prod 84, LJUBLJANA 1129. Prosimo, da v priloženem dopisu ali računu navedete svoje bančne podatke.

Obrazec za vračilo najdete tukaj: vf_obrazec_za_odstop_od_pogodbe.docx

 

Kdaj bo razprodani izdelek spet na zalogi?

Naša spletna stran se dnevno posodablja.  Priporočamo, da spremljate razpoložljivost želenega izdelka oziroma izberete možnost opozorila prek e-pošte. Tako boste po e-pošti prejeli obvestilo, ko bo izdelek spet na zalogi.

 

Kako lahko shranim svoje priljubljene izdelke?

Pod vsakim izdelkom je ikona v obliki srca. S klikom na to ikono, izdelek shranite med priljubljene izdelke, do katerih lahko potem dostopate v svojem uporabniškem računu (desno zgoraj, levo od nakupovalne košarice).

Kako se lahko včlanim v abcclub?

V naši spletni trgovini ustvarite uporabniški račun in opravite nakup. S tem boste odklenili srebrno stopnjo v programu zvestobe.

Ali je članstvo plačljivo?

Ne, članstvo v programu abcclub je brezplačno, stopnje pa so odvisne od vaših nakupov.

Kako zbiram točke?

Za vsak porabljeni evro prejmete 1 točko (poštnina in provizije niso vključene).

Kako dolgo veljajo točke?

Točke veljajo 365 dni.

Kje lahko unovčim točke, pridobljene z naročili?

Točke lahko unovčite v prvem koraku oddaje naročila, če ste že prijavljeni v uporabniški račun, ali v tretjem koraku, če se v račun prijavite med oddajo naročila.

Kako lahko preverim, koliko točk imam?

Stanje točk lahko preverite v razdelku z zgodovino naročil v uporabniškem računu.

Kdaj prejmem točke iz naročila?

Točke so vknjižene 15 dni po oddaji naročila, s katerim ste jih prejeli.

Ali prejmem točke, če naročilo oddam, ne da bi se prijavil/-a v uporabniški račun?

Ne, samo prijavljeni člani programa abcclub lahko zbirajo in izkoriščajo točke in prednosti programa zvestobe abcclub.

Za katere izdelke lahko uporabim svoje točke?

Točke lahko uporabite za izdelke z oznako »abcclub«. Kateri izdelki imajo to oznako, je odvisno od vaše stopnje zvestobe (srebrna, zlata, platinasta), in ti izdelki se spreminjajo vsak dan.

Kaj je nakupovalni kompas in kako ga lahko uporabim?

Nakupovalni kompas vam na podlagi vašega profila pomaga hitreje najti izdelke za vašega ljubljenčka. Ta filter je prilagojen vašim izbiram in je na voljo v vsaki kategoriji izdelkov.

Kako delujeta zlata in platinasta stopnja?

Zlato stopnjo dosežete, ko v obdobju 90 dni porabite 80 EUR, platinasto pa ko v 90 dneh porabite 220 EUR. Ugodnosti stopnje so vam na voljo 90 dni in se samodejno podaljšajo, če ponovno izpolnite zahteve za pridobitev stopnje. V nasprotnem primeru se vrnete na stopnjo, katere pogoje izpolnjujete.

Kakšne so prednosti višje stopnje zvestobe?

Zlata in platinasta stopnja vam nudita številne ugodnosti, kot so ugodnejša dostava, prednostna odprema in popusti na določene izdelke.

Ali se za spremembo stopnje upošteva končni znesek za plačilo ali samo znesek izdelkov?

Upošteva se samo znesek izdelkov, znesek poštnine in provizij ne vpliva na spremembo stopnje.

Kaj se zgodi z mojimi točkami, če naročila ne prevzamem, ga prekličem ali vrnem?

Točke vam ne bodo dodeljene, če naročilo zavrnete, prekličete ali vrnete. Če vrnete samo določene izdelke iz naročila, vam bodo dodeljene samo točke za izdelke, ki ste jih obdržali.

Kaj se zgodi z mojimi točkami, če prekličem članstvo v programu abcclub?

Ob preklicu članstva se točke izbrišejo in jih ni mogoče prenesti v drug račun.

Ali se moje članstvo prekliče, če se odjavim od prejemanja glasila?

Da, članstvo je namreč vezano na naročnino na glasilo, prek katerega vas obveščamo o spremembah in ugodnostih programa abcclub.

Ali lahko prekličem svoje članstvo v programu abcclub?

Da, za preklic članstva nam pišite na trgovina@abc-zoo.si in članstvo vam bomo preklicali v roku 24 ur.

 


DomovDomov