Kupec mora blago vrniti v naše skladišče. Stroške pošiljanja ali dostave reklamiranega blaga v skladišče podjetja krije kupec. Stroške pošiljanja ali dostave reklamiranega izdelka nazaj kupcu krije prodajalec.

REKLAMIRANJE BLAGA

Kupec mora reklamirano blago osebno dostaviti ali poslati po pošti oz. prek dostavne službe, in to brez plačila po povzetju, na naslednji naslov:

 

ABC ZOO, LJUBLJANA 1129, Cesta v Prod 84

 

 

Blago morajo izpolnjevati naslednje pogoje:

 

  • Dostavljeno mora biti v celoti.
  • Priložena mora biti kopija računa.
  • Reklamirano blago ne pošiljajte kot pošiljke s plačilom po povzetju. Blaga, ki bo poslano kot pošiljka s plačilom po povzetju, ne bomo prevzeli.
  • Podjetje ne prevzema nikakršne odgovornosti za morebitno izgubo reklamiranega blaga med dostavo v naše skladišče. Kupec je odgovoren za ustrezno pakiranje blaga, da se to ne bi poškodovalo.

Za hitrejšo obdelavo vaše reklamacije priporočamo, da pošiljki priložite kopijo računa in izpolnite obrazec Reklamacijski list.

 

Postopek reklamacije lahko traja do 30 dni od datuma prejema in registriranja reklamiranega blaga. Po tem roku je kupec upravičen do odstopa od pogodbe ali do možnosti zamenjave izdelka z novim. Kupec bo o izidu reklamacije obveščen takoj, ko bo postopek reklamacije zaključen.

Kupec bo po zaključenem postopku reklamacije obveščen po e-pošti. Prav tako bo prejel poročilo o postopku in izidu reklamacije.

Obrazec najdete tukaj: obrazec.


DomovDomov